Routebeschrijving naar Tims gevestigd te Dorpsstraat 36 in Casteren Noord-Brabant : zowel vanuit regio Eindhoven / Veldhoven zijn wij goed bereikbaar via de A2 / A67 alsook vanuit omgeving Tilburg / Oirschot via de A58. Direct vanuit de omgeving Bladel, Hapert, Duizel, Eersel, Mierde, Vessem & Middelbeers uiteraard ook. T 0497-794514 E helpdesk@timsnederland.nl
Veel computergebruikers in regio Eindhoven en "de Kempen" zijn bekend met een "computer-service-aan-huis." Ook TIMS heeft een computer-service-aan-huis. De dienst loopt storm zeker in de afgelopen Corona tijd werkt iedereen zoveel mogelijk vanaf thuis en daar onstaan dan ook regelmatig de problemen.
Ook is merkbaar dat bedrijven geen vaste IT'er meer in dienst hebben. Dat is volgens Tim Waterschoot ook zeker niet verwonderlijk want veel kleine bedrijven hebben "net niet genoeg body voor een vaste IT-er". TIMS levert maatwerk in dergelijke ondersteunuing. Neem eens vrijblijvend contact op voor de tarieven. TIMS is een full-service online dienstverlener en levert dus ook webdesign ontwerp en website ontwikkeling. Het werkgebied is voornameling in de omgeving van de Kempen en Eindhoven.
Ook merken wij dat veel computerbezitters over net niet voldoende kennis beschikken om zelf alles zelfstandig op te lossen. Ze zijn dan ook vaak suf gebeld met helpdesks, en hebben vaak hun laatste toevlucht gezocht bij "de familie, buurman, vriend of kennis die er zoveel verstand van heeft". Veel van onze klanten hebben vaak na een vruchteloze titanenstrijd met hun internetprovider, hun telefoonbedrijf en notabene de helpdesk van de leverancier van hun computer, het hoofd in de schoot te hebben gelegd. Zij hadden de hoop opgegeven hun computer ooit nog goed te kunnen krijgen en degradeerde hem tot een onvolwassen, niet werkend, irritant speeltje.
Ook last van teveel aanspreekpunten ; kastje muur verhaal?
Veel computergebruikers komen dan ook in de problemen doordat zij teveel aanspreekpunten hebben. Zo zijn er helpdesks, telecombedrijven en internetproviders. Veel problemen komen overigens al aan het licht bij het eerste telefoongesprek, de intake. Tijdens dit gesprek wordt het probleem geanalyseerd en geschat hoeveel tijd nodig zal zijn. Ook wordt de klant gevraagd naar eventuele speciale wensen. Tenslotte worden de opdrachten per postcode gebundeld en gaat TIMS op pad.
Herkent u zich in bovenstaande? Leg dan eens vrijblijvend contact.